Image

Commercieel

bediende

Commercieel bediende

Verhuisservice Coorevits is dé partner in het stressvrij verhuizen. Op vandaag kijken we uit naar een commercieel bediende om ons team te versterken.

Interesse in deze job?

Interesse in deze job?

Laat je gegevens na en we nemen spoedig contact op.

Waarom werken bij Coorevits?

Image

Een bedrijf in volle groei

We bieden een dynamische werkomgeving waar de komende jaren een mooie groei wordt gerealiseerd.

Image

Jong & dynamisch team

Je komt terecht in een jong team. Naast al dat harde werk organiseren we op regelmatige tijdstippen een teambuilding.

Image

Mooi salaris & extra's

Je ontvangt een aantrekkelijk brutoloon aangevuld met een laptop, gsm met abonnement, groepsverzekering en flexibele werkuren

Doorgroeimogelijkheden

Wegens onze groei zijn er nog tal van doorgroeimogelijkheden naar de toekomst toe! Ook voorzien we bijpassende opleiding.

ImageImageImageImage

Video

Solliciteer hier!

Heb je na het zien van onze vacaturevideo zin om het team van Coorevits te komen versterken?

Image

Gewapend met telefoon en computer ben je actief als administratieve binnendienst. Deze job is een cruciale schakel in het bedrijf die zorgt voor een vlotte flow tussen de inkomende aanvraag van de klant, tot plaatsbezoek en met finaal het in plannen en coördineren van de verhuisdienst.

Takenpakket

  • Beantwoorden van inkomende telefoongesprekken, e-mails en andere communicatiekanalen, vriendelijk en professioneel.
  • Inplannen van plaatsbezoeken in overleg met de klant.
  • Proactief reageren op vragen, verzoeken en klachten van klanten, en zorgen voor een tijdige en passende oplossing.
  • Verwerken en opvolgen van bestellingen, inclusief het coördineren met het logistieke team.-Onderhouden van klantendatabases en zorgen voor accurate en up-to-date klantinformatie.
  • Samenwerken met interne teams, zoals verkoop, marketing en logistiek, om een naadloze klantenservice te waarborgen.
  • Bieden van oplossingen en alternatieven om ervoor te zorgen dat onze klanten altijd tevreden zijn.
  • Bijdragen aan het continu verbeteren van processen en procedures.
  • Dagelijkse rapportage over inkomende aanvragen en het plannen van onze medewerkers en onze middelen
Image
  • Klantgericht en empathisch
  • Probleemoplossend en stressbestendig
  • Sterke organisatorische vaardigheden en oog voor detail
  • 2-5 jaar ervaring in een klantenserviceomgeving is een meerwaarde
  • Vlotte omgang met computer en CRM-systeem
  • Gezien onze sterke groei kunnen ad hoc zaken ook bij jou terechtkomen (ja, ook in de verhuis)

Profiel

Goesting om je schouders te zetten onder een bedrijf in volle groei, we vragen dus wel enig engagement.

Andere vereisten?

Icon

Thuiswerk?

Thuiswerk kan in onderling overleg.

20 dagen wettelijke vakantie, met mogelijkheid tot opnemen van extra (onbetaald verlof), er is geen collectief verlof.

Flexibele werkuren in een regime van 37 uren per week.

Wat zijn de uren?

Hoeveel vakantiedagen zijn er?

Icon
IconIcon

Interesse?

Laat je gegevens na en we nemen zo snel mogelijk contact op.

Ja, ik heb interesse!